Jotin's Paranormale Forum
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Ga Terug   Jotin's Paranormale Forum > Paranormaal Forum > Paranormaal algemeen
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 04-11-2005, 12:05 PM
anieke13 anieke13 is offline
Registered User

Wie heeft ervaring met?

Hallo allemaal,

Ik ben echt splinternieuw op dit forum en ik ben benieuwd of er iemand is die ervaring heeft met de bekende paragnost Antal Santcroos.
Of kan iemand me misschien iets vertellen over deze man?

kan iemand me van goed advies voorzien??

Laatst aangepast door Tina : 06-25-2005 om 12:42 PM.
Met citaat antwoorden
Oud 04-11-2005, 12:15 PM
JOTIN's Avatar
JOTIN JOTIN is offline
Administrator

Exclamation Ga niet in zee met de heer Antal Santcroos

Beste anieke 13,

Heel kort wil ik hierop reageren:

Ga niet in zee met de heer Antal Santcroos daar hij niet anders doet dan anderen financieel duperen!!!!
In elk geval adverteerd de heer Antal Santcroos met: "No cure No Pay" verder op in zijn advertentie's staat dat er in elk geval consultprijs betaald dient te worden.
Tevens tracht hij telefoonabonementen te verkopen en heeft een relatie buro.
Dit mede getuigen het feit dat diverse mensen al kontakt met ons hebben gehad daar zij nadien, omdat ze het kontakt wilden verbreken met vernoemde heren, zijn bedreigt.
Kosten welke men moest betalen liep uiteen tot meer dan € 700,00

Datgene wat gedeponeerd is bij de Rechtbank te Rotterdam heb ik hieronder geplaatst zodat iedereen het kan inzien.

Algemene voorwaarden

Romeo delta vereniging voor paranormale hulp relatiebemiddeling.

Romeo delta is een vereniging zonder rechtelijke bevoegdheden.

Het bestuur bestaat uit een voorzitter die tevens de penningmeester is.

Het bestuur bestaat uit 1 persoon en kan niet worden gekozen.

Ieder persoon wat minimaal een maal per 6 weken € 50,00 doneert is lid.

Een lid heeft geen verplichtingen.

Lidmaatschap hoeft niet opgezegd te worden eindigt automatisch

Zodra er geen donaties meer binnenkomen.

Kwitanties van Romeo delta zijn tevens lidmaatschapsbewijzen.

Gegeven donaties worden nooit terug gegeven.

Romeo delta heeft geen enkele verplichting tot het verlenen van paranormale hulp en of relatiebemiddeling na betaalde donaties.

Een lid kan ieder moment zonder opgave van reden geroyeerd worden.

Voorzitter is Antal Santcroos geboren 1 mei 1968 te Utrecht.

Vereniging heeft geen rechtelijke bevoegdheden en heeft geen kamer van koophandelnummer wettelijk gezien nodig

Algemene voorwaarde opgemaakt 17 februari 2004 R,dam

Een stukje aanvulling van mijn kant uit ter verduidelijking vind u hieronder:

Gezien het feit dat wij van andere gedupeerden hebben vernomen dat de Nota's worden uitgeschreven op basis van donatie is de heer Santcroos niet verplicht hulp te verlenen zoals in de bovenstaande voorwaarden staat.
Diot word naar de client afgedaan met: "het is voor mij te zwaar en stuur u door naar mijn meester maar dan moet u wederom weer betalen.
Ingeschreven bij de kamer van koophandel is hij zoals u kunt lezen niet en de hele overkoepelende vereniging bestaat uit 1 persoon (de heer Santcroos)
Wanneer men een "donatie" betaald heeft is men automatisch lid maar kan zonder opgaaf van reden direct weer geroyeerd worden en men (de heer Santcroos) is dan ook jegens (ex) donateur niets verplicht.
De bedragen die hij berekend zijn astronomisch hoog zodat men verwacht hier veel voor te krijgen, het tegendeel is echter blijkens klachten die bij ons binnen komen waar.

Groetjes JOTIN,

Paragnost & Reikimaster
-----------------------
Echt is datgene waar jij momenteel in gelooft, tot het moment waarop je inzicht groeit en je een station verder komt. (citaat Jan Kleyn)

Laatst aangepast door JOTIN : 08-03-2008 om 11:58 AM.
Met citaat antwoorden
Oud 04-11-2005, 12:34 PM
JOTIN's Avatar
JOTIN JOTIN is offline
Administrator

Beste leden,

Veel mensen zijn financieel enorm gedupeerd door deze man, veel beloven maar niets te bieden!
Ziet men van zijn hulp af, dan volgen er zeer ernstige bedreigingen!

Laat je door deze bedreigingen niet weerhouden om samen deze man een halt toe te roepen !!!

Het is in en in triest dat dit gebeurt, maar het gebeurt! Vandaar dat wij n.a.v ervaringen van veel mensen deze waarschuwing hebben geplaatst op de hoop dat veel leed en met name financieel leed voorkomen kan worden.

Over het algemeen worden wij via de privé mail benaderd door de mensen, en n.a.v hun berichten heel terecht! In sommige situaties worden er bedreigingen geuit als er niet betaald wordt of als men gaat twijfelen over de geboden hulp.

Een consult mag best uitlopen naar 3 consulten, maar uiteindelijk zal er resultaat geboekt moeten worden, maar als er al honderden tot duizenden euro’s zijn betaald en je staat nog net zo ver als in het begin, dan gaat er van alles knagen en je leven staat nog meer op z’n kop.

Wie of welk persoon heeft het recht om iemand zo financieel onderuit te halen? Niemand!!!

Nu zullen er mensen zijn die denken, maar ja ze gaan toch zelf naar die persoon toe? Helemaal correct, maar bedenk ook dat als men hulp inroept van een medium, vaak de mensen wanhopig zijn en hopen via deze mensen ‘n mogelijke oplossing te vinden, (te krijgen).

Ook wij krijgen wel eens vragen van mensen m.b.t relaties. Maar als een relatie welke er op dat moment draait doemt te mislukken, dan kan nog een hupverlening, jullie, ik of een paragnost de relatie herstellen, hier dient men eerlijk in te zijn naar de cliënt(te) en geen valse hoop blijven geven met vervolgbehandelingen waardoor de cliënten financieel zo zwaar komen te zitten dat zij van het een in het ander komen te vervallen en dat is toch niet wat men als mens tegenover elkaar verwenst?

Groetjes JOTIN.

Paragnost & Reikimaster
-----------------------
Echt is datgene waar jij momenteel in gelooft, tot het moment waarop je inzicht groeit en je een station verder komt. (citaat Jan Kleyn)

Laatst aangepast door JOTIN : 08-03-2008 om 11:59 AM.
Met citaat antwoorden
Oud 02-22-2006, 01:47 PM
teratien teratien is offline
Registered User

wie heeft ervaring met

Hoihoi

Wat ben ik blij met dit forum zeg.
Ben helemaal niet op de hoogte met paranormaal gebeuren.
Wel pas op beurs geweest en daar was iets wat indruk op me gemaakt heeft en ik surfen en kwam ook bij antal terecht , heb me ook aangemeld bij hem en nu lees ik hier dat hij soort oplichter is als ik het goed begrijp.
Nu weet ik het helemaal even niet meer maar in ieder geval thxs voor de waarschuwingen allemaal

groeten Tera
Met citaat antwoorden
Oud 03-26-2006, 09:11 PM
Lady Lady is offline
Registered User

Niet in zee gaan met Antal Santcroos

Anieke, ik ben zojuist belazerd door Antal Santcroos. Ga dus niet met hem in zee! Hij doet helemaal niets voor je, hij laat je alleen hoge bedragen betalen en steeds naar een duur 0900-nummer bellen, zonder reden, alleen om zijn portemonnee te spekken. Als je je geld terug vraagt, word hij heel kwaad en begint je te bedreigen.

Succes,
Lady

Laatst aangepast door Tina : 03-27-2006 om 09:37 AM.
Met citaat antwoorden
Oud 04-05-2006, 05:10 PM
Lady Lady is offline
Registered User

Aleph Kaf is dezelfde oplichter als Antal Santcroos

Oplichter Antal Santcroos heeft zijn naam veranderd in Aleph Kaf,

Waarschuwing: Trap er niet in!

Laatst aangepast door Tina : 04-05-2006 om 05:14 PM. Reden: Link plaatsen is niet toegestaan
Met citaat antwoorden
Oud 05-03-2006, 12:43 PM
LayD-Sss LayD-Sss is offline
Registered User

Angry

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede paragnost, maar wat ik dus lees over aleph kaf, is niet best, wou namelijk bijna met hem in zee gaan, gelukkig dat ik nu op tijd lees dat hij alleen op geld uit is,zoals de meeste geloof ik,
maja als iemand wel een goed iemand kent,dan hoor ik dat graag..

alvast bedankt!
Met citaat antwoorden
Oud 06-13-2006, 12:22 PM
annemarie annemarie is offline
Registered User

Ik ben onlangs in zee gegaan met Aleph Kaf.
Maar bij het lezen van alle berichten over Antal Santvroos ( Aleph Kaf ) begrijp ik dat hij niet degene is die hij zegt te zijn.
Hoop dat iemand van jullie me verder kan helpen, wat ik nu moet doen.
Met citaat antwoorden
Oud 07-06-2006, 12:58 AM
Anja Anja is offline
Registered User

oplichter ALEF KAF

Hij heeft z'n naam nu weer verandert in ALEF KAF..
Ook ik ben zo'n anderhalf jaar geleden de dupe van hem geworden, het heeft mij ongeveer 500,00 euro gekost, en ik ben geen stap wijzer geworden!!!!!!!!!!
Ik heb nog NOOIT zo'n grote oplichter meegemaakt met z'n mooie praatjes!!!
Toen ik hem geld terug vroeg omdat hij mijn relatie niet heeft kunnen redden (wat hij wel beweert te kunnen, zoniet dan krijg je geld terug), toen werd ook ik bedreigt en ik moest hem niet meer 'lastigvallen'.......want 'zijn mannetjes' zouden mij weten te vinden!!!!!!!!!!!!! ERG HE!?!?!

bedankt voor het lezen van mijn bericht!
Met citaat antwoorden
Oud 09-26-2006, 12:21 AM
tanoesha tanoesha is offline
Registered User

Alef Kaf

Ik ben ook opgelicht door deze man.
hij heeft mij 450 euro afhandig gemaakt.
Mij probeert hij ook te bedreigen maar helaas ben ik niet bang voor hem.
Mensen wees gewaarschuwd en ga niet naar hem toe!!!
Kunnen we niet met z'n alle aangifte tegen hem doen?
Samen staan we toch wel sterk?
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:57 AM.